The Tale of a Fairy by Karl Lagerfeld

Det her er previewet til den Chanel kortfilm, Karl Lagerfeld har lavet, hvor bl.a. Freja Beha er med. Jeg ved godt den ikke ligefrem er nogen nyhed, men syntes lige, jeg ville vise jer den 🙂 Den fulde film kan ses her.

Jeg har ikke blogget i meget, meget lang tid nu, jeg følte mig ligesom lidt som om jeg var løbet tør for inspiration, men jeg begyndte at savne det, og nu er jeg altså tilbage igen! Jeg håber, der er nogen derude, der læser mine indlæg og får lyst til at kommentere lidt, for det er netop det, der giver én lyst til at blogge; og når det mangler, er der altså ikke så meget ved det!

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration, Modeller og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

