Ny halskæde

I dag fik jeg noget ud af de sidste penge jeg havde tilbage på min konto – udnyttede, at Asos har fri fragt og at denne fine halskæde var sat ned fra 115 til 35 kroner. Hvad synes I? Selv glæder jeg mig meget til at modtage den! Kunne godt bruge en ny halskæde…

:

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Shopping og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til Ny halskæde

  1. Synes den er cool! En anderledes statement halskæde synes jeg der manglede i bloggeriets verden, og her er den vidst 🙂 Godt køb!

Skriv et svar

