The polish collection

Efter at jeg flyttede og fik organiseret mine neglelakker på en anden måde, har jeg indset, hvor mange jeg egentlig har. De fleste er fra e.l.f.; jeg er rigtig glad for at købe derfra, for de har gode farver og (ekstremt) gode priser. I får da lige et billede af samlingen!

Udover disse har jeg seks andre stående et andet sted, som jeg også skal have vist jer! Det må blive en anden god gang 😉

I aften skal jeg nyde at jeg først skal i skole klokken tolv i morgen – med det nye Costume og a whole lotta Lost! Hvad med jer?

Dette indlæg blev udgivet i Indretning og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

