NU er det NU

Lørdag var dagen, der ændrede min fremtid, okay, fremtid og fremtid er så meget sagt, og lørdag eftermiddag er måske mere specifik, men lørdag, var en god dag på mange områder. Efter nu at have gået og plaget mig selv om penge i snart 1 1/2 år, kom dagen hvor jeg (overraskende nok) stadig havde penge på kontoen efter d 15, derfor skulle der da lige en lille belønning frem af lommen. Jeg har længe gået og ønsket mig en gine – Jeg elsker at sy, men synes lidt det har været svært på det sidste, da det jeg gerne vil lave, kræver lidt mere, men andre ord det kræver en gine. Lørdag var “nu er det nu”-dagen og jeg fik bestilt denne vidunderlige gine fra Euro, 700 kr inklusiv porto OG moms. Jeg ved godt det er mange penge, men som sagt har det været et ønske længe, og så er det jo iorden, right!

Kan i have jer en skøn aften!

Om Laura

Har bloggen Scent of Fashion med Camilla, hvor vi deler alle vores idéer og inspiration med jer derude! :-)
Dette indlæg blev udgivet i New in og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

