Black and looong

Ja, det er lige hvad jeg går og mangler, en lang sort kjole. Har prøvet at søge lidt på det, og jeg er især helt vild med, en lang sort en, med helt bar ryg! wauw, dog har jeg ikke fået noget billede af den endnu 😦
Men et par andre fandt jeg dog her. Er der nogle af jer derude der har set nogle i har lyst til at dele med mig?

Om Laura

Har bloggen Scent of Fashion med Camilla, hvor vi deler alle vores idéer og inspiration med jer derude! :-)
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

