VERY early fashion – nostalgi på 1. klasse

Da jeg så Marias indlæg med diverse gamle Vogue covers, kunne jeg ikke lade være med at lave et indlæg selv. Jeg har valgt nogle af de ældste ud; de første fra 1916! Og så måtte jeg også lige have ét med fra 1. verdenskrig; jeg elsker, at de også dengang kunne skildre sådan noget i et modeblad! Jeg synes, det er helt fantastisk at både tænke og se på disse gamle covers. Og så det faktum, At Vogue kan dateres tilbage dertil; de har mange år på bagen!

Vogue - September, 1916September, 1916

Vogue - December, 1916 - Rob Liefeld
December, 1916

Vogue - December, 1917 - Rob Liefeld
December, 1917

Vogue - November, 1919
November, 1919

Vogue - July, 1926
Juli, 1926

Vogue - March, 1932
Marts, 1932 (1. verdenskrig)

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration og tagget , . Bogmærk permalinket.

Et svar til VERY early fashion – nostalgi på 1. klasse

  1. Fine billeder, du har valgt 🙂

Skriv et svar

