Dagens

Her et lille dagens (og en julehage) fra før jeg tog til loppemarked i Forum. Har man ‘kuppet’, når man har betalt 35 kroner for indgang og købt to ting for i alt 30 kroner derinde? :/ Anyways, det var nu meget hyggeligt, og så tog min veninde og jeg en tur til Strøget bagefter. Trøjen er ny; postmanden kom med den lige før jeg skulle til at gøre mig klar, så han havde god timing! Den er bare så dejlig blød og rar…

Hvad har jeres lørdag stået på? 🙂

Tørklæde H&M, jeans Cubus, strik/cardi Asos, t-shirt Bik Bok og halskæde fra Pieces

OPI: Lincoln Park after Dark
Dette indlæg blev udgivet i Dagens, New in og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

