Fine pumps fra Ganni (og god jul!)

Først og fremmest vil jeg gerne ønske jer alle en rigtig god jul, selv om det er lidt sent! I får ikke mange indlæg fra mig i denne tid; jeg er i gang med at flytte og regner med at være faldet på plads til nytår en gang 😉

Nå, tilbage til tegnebrættet: Jeg skrev engang om disse fine sko fra Ganni med en flot hæl og en rem om anklen. Nu har jeg også luret lidt på disse (billede), som er lidt lavere og virkelig gode til at pifte et outfit lidt op. Jeg er helt vild med dem! De ser også ud som om, at de er gode at gå i. Hvad synes I?

Dette indlæg blev udgivet i Sko, Wantings og tagget , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

