Dyreringe… Det nye sort?

Jeg synes efterhånden, at man ser ringe med dyremotiver over det hele; ikke at jeg har noget imod det! Jeg er vild med statement-ringe og ringe, der ikke bare er helt plain. Det virker som om, at dyreringene er en voksende trend! Hvad synes I om det?

Jeg har udvalgt nogle ringe, hhv. fra Modcloth.com, Asos og Topshop. Skildpadderingen fra Asos har jeg selv, og jeg er meget glad for den! Den var i øvrigt utroligt billig, £2…

//Camilla

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Inspiration, Shopping, Trends og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

