Dagens

Her i morges, skulle jeg prøve noget nyt, jeg er nemlig lidt begyndt at blive træt af dem gamle almindelige hestehale man hurtigt lige sætter op om morgenen. Fik lidt inspiration fra det franske Vouge, som min søde mor havde købt med hjem fra Paris! – Så her er et lidt atypisk dagens, men det skal der jo også være plads til 🙂

Hvad siger i derude?

//Laura

Dette indlæg blev udgivet i Dagens og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til Dagens

  1. Camilla siger:

    Meget spændene, var den ikke svar at lave??
    /Camilla

  2. Nej det var faktisk ikke så galt, jeg lavede to fletninger, en i hver side, og derefter satte jeg dem fast på toppen af hovedet med et par hårnåle. Hverken svært eller tidskrævende 🙂
    // Laura

Skriv et svar

