Styling: Topshop skjorte

Da jeg læste Topshops nyhedsmail denne morgen, så jeg en, hvis du spørger mig, hel fantastisk skjorte! Jeg er vild med kontrasterne mellem sort og pudderfarven. Anyways, jeg fandt nogle måder at style den på, som jeg viser jer her. Har I nogle gode idéer?

Tights fra Topshop, ring og shorts fra Miss Selfridge
Ring og bukser fra Topshop, sko fra Asos og taske fra Mango hos AsosJeans fra Topshop, ur fra Marc by Marc Jacobs hos Asos og sko fra Asos

Jeg er sådan set syg og har aflyst mit liv for i dag, hæ hæ 😉
Hvad står jeres fredag på?

//Camilla

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

