Edie’s Eyes wishlist

Jeg er helt vild med Trine og hendes mærke. Jeg synes hun designer noget rigtig fint tøj og flotte accesories; meget, som jeg gerne ville have fingrene i 😉 Derfor biksede jeg lige en Edie’s Eyes ønskeliste sammen, og her er den så. Jeg er især vild med slangeringen, måske fordi, det er noget, jeg har været på udkig efter virkelig længe!
Hvad er jeres favoritter?

//Camilla

Dette indlæg blev udgivet i Accesories, Wantings og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Edie’s Eyes wishlist

  1. Maria siger:

    Jeg er helt vild med ringene – både dem med blade og den med slagen! ;o)

Skriv et svar

