Parfumer på ønskelisten

DKNY Pure, Paul Smith Rose & Clean Shower Fresh

De her parfumer måtte egentlig godt lande på min hylde til jul. Jeg kan godt lide dufte, der er friske og ikke så tunge. Jeg har allerede Pure fra DKNY og den er en af mine absolutte favoritdufte. Hvad med jer? Har I en favorit? 🙂

//Camilla
Dette indlæg blev udgivet i Wantings og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Parfumer på ønskelisten

  1. Maja siger:

    De er også skønne alle tre! Jeg har alt for mange favoritter, men er for tiden rigtig glad for Givenchys dufte. Især Ange ou Demon le secret og leaudemoiselle. De er klart et duft værd 🙂 Superfin blog!

    – Maja

    http://dollsanddollars.blogspot.com/

  2. Tak for tippet, dem vil jeg huske!
    Og tak for din ros, det betyder rigtig meget for os, især her i starten 😉
    //Camilla

Skriv et svar

