New boots

So… Støvlerne fra S///bar var sgu udsolgt i min størrelse, og jeg indledte ikke ligefrem nogen jagt på dem, men så var det at jeg faldt over dette par fra London Rebel på Asos.com i dag, og det måtte jeg da bestille omgående! Jeg har givet en god pris for dem, 240 kr., så jeg er glad! Nu håber jeg bare de passer…

Husk at der i en begrænset periode er gratis fragt hos Asos! Man skal ikke skrive nogen kode, det kommer automatisk 😉

I dag skal jeg ind og se den nye Harry Potter, hvor jeg dog glæder mig… Hvad står jeres dag på?

//Camilla

Dette indlæg blev udgivet i New in, Sko og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til New boots

  1. Camilla siger:

    Lækre støvler, jeg håber du kan passe dem:-)
    Min dag har stået på ren afslapning. Jeg håber du får en god tur i biffen, jeg skal i biffen i morgen og se Harry Potter:-)

  2. Hehe, ja… 😉
    Du skal glæde dig til at se den!
    //Camilla

Skriv et svar

