New in – velourleggings og poncho

Da jeg var i København i lørdags faldt jeg over et par rigtig dejlige velourleggings i H&M. Sådan et par har jeg længe været på udkig efter, og jeg fortryder helt sikkert heller ikke mit køb! I dag købte jeg så denne store, rare poncho i Vero Moda. Jeg er så glad for den, og er sikker på, den ikke vil få lov til at opholde sig i skabet særligt lang tid ad gangen 😉

Hvad synes I?

//Camilla

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

