Red is the new Black

Hej folkens, nu er det jo snart noget tid siden jeg har fået skrevet.. Men der har simpelthen været så meget på det sidste med skolen (karaktererne ligger og lurer lige om hjørnet) og Basket hvor alle kampene kom bumpende ned over os, men her er det så mit indlæg, en ting jeg i den grad har gået og manglet i mit klædeskab er en rød cardigan, til liige at give det sidste pift. Jeg synes lidt at de to neden under gør det ret godt. Udover det faldt jeg lige over disse ALT for lækre røde cocktail kjoler, de er jo for skønne. Jeg tror jeg er ved at have udviklet mig en ny ynglingsfarve. Den lille “sorte” nej, jeg tager sgu den røde i stedet, mere pang, mere stilfuldt, hvad siger i derude?

// Laura

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

