Klassiske sko fra Ganni

Jeg faldt pladask for disse sko, da jeg surfede rundt på youheshe.com i dag. De er ikke noget, jeg normalt ville kigge nærmere på, men lige det her par er jeg altså helt vild med… Alt ved dem er bare helt perfekt, og jeg elsker det klassiske look. De koster 1200 kroner.
Hvad siger I? Er de to-buy?//Camilla

Dette indlæg blev udgivet i Inspiration, Sko, Wantings og tagget . Bogmærk permalinket.

2 svar til Klassiske sko fra Ganni

  1. Camilla siger:

    Helt sikkert! De er rigtig flotte og klassiske, jeg er vild med “danse” sko looket.

    /Camilla

  2. Pingback: Fine pumps fra Ganni (og god jul!) | scentoffashion

Skriv et svar

