Shoppeevent i Topshop

I går var jeg til et shoppeevent I Topshop på Strøget arrangeret af Sirene. Det var en rigtig fed aften, hvor vi fik 20 % rabat og en lækker goodiebag! Jeg købte en rigtig lækker sweatshirt, som jeg kan mærke, at jeg stort set kommer til at bo i hele vinteren… Hvad synes I?

Bukser fra Cubus og tørklæde fra H&M.

Neglelakken jeg har på er fra Maybelline i farven Mellow Mauve og var en del af goodiebag’en, som også indeholdt en “the Falsies” mascara også fra Maybelline, Redken hårkur(!), et hårbånd fra Topshop, et par produktprøver fra Korres og to minicremer fra Yves Rocher. Skidelækkert! 🙂
Er der nogen af jer, der var til stede i går?

//Camilla

Dette indlæg blev udgivet i Dagens, Events, New in og tagget . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

