E.L.F.

Mange af jer kender nok e.l.f. (eyeslipsface), som har været meget oppe forskellige steder på det sidste. Überbillig make-up i fin kvalitet, det tror jeg gerne, vi alle sammen vil have! Anyways, så har jeg lige lavet min første ordre, primært på neglelak og så en øjenskygge palet. Det hele vil jeg selvfølgelig prøve, når jeg har fået det hjem, og give jer et review 😉
Hvad synes I?

fra venstre: Royal Purple, Mod Mauve, Metal Madness, Desert Haze og øjenskygge (Brightening eye color) i farven Ethernal.

//Camilla

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

